Finally There Now

Wednesday, June 03, 2009

Toch maar even laten zien

Dit is dan mijn Giraffe, ik had verteld dat ik daar mee bezig was. Ik heb hem even met een speld een beetje in elkaar gezet, zodat jullie toch kunnen zien hoe hij is geworden. Nu moet je voordat je hem in elkaar zet zijn strepen er op borduren, ik heb dat vijf keer geprobeerd maar dat werd helemaal niets. Zijn oortjes en zijn staartje liggen nog los, want de oortjes bleven niet goed zitten met een speld, en dan denken jullie wat heeft ze er nu van gemaakt. Ik maak wat dingen voor een goed doel op het moment en deze Giraffe was daar dus ook voor. Ik heb Crisje uit Belgie nu gevraagd of zij de strepen er voor me wil opzetten, zodat ze hem toch op haar markt waar ze gaat staan met alle zelfgemaakte dingen kan verkopen. Dan begin ik gewoon weer met volle moed aan wat anders wat ik dan samen met wat andere zelfgemaakte dingen naar Belgie stuur, zodat zij dat kan verkopen voor het goede doel.
Kijk hier kun je zien hoe die strepen er op moeten, nu zo zag het er bij mij niet uit hoor.

1 Comments:

  • At 9:58 AM, Anonymous Lia said…

    hahaha, je hele giraf ziet er niet uit zoals op het plaatje moet ik bekennen. Hij is schattig, maar het lijkt een heel ander beest. Bovendien...... ik zou die staart maar even anders neerleggen als nu... Naar achteren zoals op het voorbeeld geeft toch een hele andere indruk dan nu!!!!
    Sorry hoor, maar ik kreeg hier toch een beetje een slappe-lachbui van..... :-)))

     

Post a Comment

<< Home