Finally There Now

Wednesday, July 01, 2009

Weer iets voor het goede doel

Ik heb nog maar even iets gebreid voor het goede doel, deze tekkels gaan dus naar Belgie naar Chrisje toe, die gaat ze verkopen op een markt, en de opbrengst gaat naar een goed doel.
Ik ben bezig met een theepot te breien waar een muis op zit, maar voor de muis had ik donker en lichtbruine wol nodig. Ik was dus aan het zoeken in mijn wollen mand, en had niet wat ik nodig had, ik kwam deze wol tegen en dacht daar kan ik dan nog wel even tussen door twee Tekkels van breien. En ik ben ook een muis aan het haken, maar dat is zo lang geleden, dat ben ik dus nog aan het leren.
Maar het regent hier al de hele week dus ik blijf zoveel mogelijk binnen, dus veel tijd om te handwerken.

1 Comments:

  • At 10:36 AM, Anonymous Lia said…

    Oooo wat schattig weer....
    Ik moet je bekennen dat ik al jouw breisels niet helemaal heb bijgehouden, en eigenlijk is dat heel jammer. Je hebt inmiddels al zoveel vreselijk leuke dingen gemaakt.... Als je mij eens een setje foto's stuurt, wil ik met alle plezier weer eens zoiets maken als de eerste keer....
    Het is doodzonde dat jij maar maakt, en maakt en maakt, en dat al die leuke breisels in het niet verdwijnen......
    Lia

     

Post a Comment

<< Home