Finally There Now

Saturday, August 01, 2009

Stukje Voortuin Gedaan

Vandaag weer even iets aan de voortuin gedaan, elke keer een beetje dan komen we er wel.
We hebben een groen hekje neergezet, nu krijgen we geen onkruid meer van de buurman.
Tim is hier alles een beetje aan het gelijk trekken, en we hebben twee boompjes geplant.
Het eerste boompje die kale, dat is een walnut boom. Die andere die vooraan staat dat is een boompje wat helemaal in de knop zit en die is erg mooi als hij helemaal in de bloei staat.
Dit zijn de bloemen die er in komen echt een schitterend gezicht als hij helemaal vol zit. Ik zal een foto nemen als hij bij ons in de bloei staat.
Van de week is Tim in de avond ook nog even begonnen in de laundry met een plank over mijn was en droogmachine te maken.
Kijk het word al aardig wat, ik vind het erg netjes staan en ben er heel blij mee, zo kan ik ook handig mijn was opvouwen.
En dan komt hier nog een bak in die ik open kan trekken en dat is dan het vuilnisbakje om de troep van de droger in weg te gooien. Zo hoef ik geen vuinisbakje meer neer te zetten, op deze manier is het mooi weggewerkt.






2 Comments:

  • At 7:20 AM, Anonymous Lia said…

    Tim is inmiddels ook wel van alle markten thuis hè? Volgens mij draait ie nergens meer zijn hand voor om.
    Schitterend weer allemaal hoor. Benieuwd hoelang je boompje erover gaat doen voordat het bloeit.
    Lia

     
  • At 6:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    al een heel ander gezicht even aan harken een paar mooie boompjes er in staat al weer erg netjes .
    erg mooi afgewerkt je wasmachine en droger, wil ik ook ! wat een handige man heb jij !

    groetjes Carolien

     

Post a Comment

<< Home