Finally There Now

Thursday, August 13, 2009

Weer iets klaar

Jawel er is weer iets klaar, mijn prullenbakje in de laundry.Terwijl Tim hier bezig is met de laatste hand aan het prullenbakje.
Heb ik natuurlijk weer een overheerlijke kruidkoek gebakken, gevuld met gesorteerde noten en rozijnen. Deze is zo lekker en in 45 min. klaar.
Ook nog even een paar babysokjes gebreid.
En hier zien jullie dan hoe mooi het is geworden.
Even het prullenbakje van dichtbij, toch een goed idee alle hoekjes benutten.
Hier is het prullenbakje dus open, wel fijn hoor zo blijft mijn laundry lekker ruim geen bakje wat in de weg staat. Ik ben er erg blij mee, ja dat kereltje van mij is handig hoor.





5 Comments:

  • At 1:40 AM, Anonymous Lia said…

    Prachtig is het geworden. Een schitterend hoekje hoor.
    En die schoentjes zijn ook beeldig. Daar wordt iemand vast weer heel blij mee.
    Lia

     
  • At 5:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    super handig ! ik laat het meteen aan mijn 'handige harry' zien wie weet..... maareuh jij bent zelf ook heel handig hoor,bakken,breien,enz.
    leuk hoor !

    groetjes Carolien.

     
  • At 7:27 PM, Blogger Coby said…

    hoi hoi Lidia, ik denk dat het me nu gelukt is om lid te worden van je blog ;-), ziet er prachtig uit allemaal...

    groetjes Coby

     
  • At 3:05 PM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Is die cake al op, ik kan er over, als we hard rijden, een week zijn! ha ha. Hoop ooit nog eens van één van de kookkunsten te genieten.
    Gr.
    Tammy

     
  • At 3:11 PM, Blogger Unknown said…

    stuurt hem ff langs.....wel met wat lekkers he...;)
    groetjes Monja

     

Post a Comment

<< Home