Finally There Now

Thursday, August 20, 2009

Laatste Breiwerk voor Belgie

De doos voor Belgie is nu gevuld, eind van de maand gaat hij op de boot naar Belgie toe.
Chrisje gaat in December op de markt staan dus ze komen ruim voor tijd aan. Als ik daarna nog iets maak kan ik dat altijd weer per airmail versturen zodat het ook nog op tijd aan komt.
De opbrengst is voor de weeskinderen in Sir Lanka, zodat daar weer lesmateriaal voor gekocht kan worden. Dit bruidspaar had ik al eens gemaakt, maar ik dacht ik brei de man eens in een andere kleuren, de kleur van zijn overhemd en gilletje komt weer terug in haar boeketje.
En nog een paar babysokjes, die konden nog wel in de doos er bij, maar met het bruidspaar er bij zit hij nu wel vol.

3 Comments:

  • At 3:10 PM, Blogger Unknown said…

    wat een schatjes... jammer dat ik geen kleine heb....

     
  • At 10:18 PM, Blogger Coby said…

    Oh Lidia wat een lieffies zo mooi gemaakt en die slofjes ook zo schatig ;-)

    groetjes Coby

     
  • At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    wat een poepies........
    misschien ga ik toch nog ff een kindje maken, hahahaha
    Lia

     

Post a Comment

<< Home