Finally There Now

Wednesday, October 07, 2009

Mijn Molentjes Zijn Kompleet

Eindelijk heb ik dus toch mijn molentjes kompleet, daar ben ik erg blij mee.
Via Marktplaats heb ik hem kunnen kopen bij Ben Momberg, hij had helaas het doosje er niet meer bij, maar had het erg netjes verpakt en het is heel aangekomen.Hier dus de foto met alle molentjes er op, erg leuk en ze vallen behoorlijk op in de lounge.

We hebben ook een nieuw huisnummer gekocht, dat paaltje in de tuin vonden we maar niets.
Dit staat netjes en is ook duidelijk, in de avond is het verlicht maar echt helemaal goed lezen in de avond is toch wel moeilijk hoor. We staan toch iets te ver van de weg af om het goed te kunnen lezen, maar dan lopen ze maar een stukje onze grond op.
En deze Baboesjka heb ik ook nog even gemaakt, weer eens iets anders dan breien.


3 Comments:

  • At 12:38 AM, Anonymous Lia said…

    Joh, wat staat dat enig, die molentjes. Kan me voorstellen dat het een blikvanger is.
    Mooi nummerbord. Ik kan nog net jullie naambordje ook zien.
    En wat een schattig popje weer. Je kunt langzamerhand wel voor een speelgoedwinkel gaan werken.... (zoek er eentje die vlak naast een banketbakker zit).
    Grapje hoor. Maar je lijkt wel met de dag creatiever te worden.
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 4:22 AM, Blogger Coby said…

    Hi Lidia wat een leuke molentjes zijn dat, mooi huisnummer ;-)) en je Baboesjka is helemaal geweldig zow mooi gemaakt...

    x Coby

     
  • At 11:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    je (complete) molentjes staan erg mooi zo tegen de muur .

    je huis nummer is echt een blikvanger , oke.. in de avond iets minder te zien maar dat mag de pret niet drukken.

    Je Baboesjka is schitterend!
    super leuk , mijn zus heeft daar ook een verzameling van .Daar blijf je naar kijken .

    groetjes Carolien

     

Post a Comment

<< Home