Finally There Now

Thursday, November 05, 2009

Dit is helemaal te gek

Dit wil ik jullie toch wel even laten zien, want dit is zo geweldig lief. Via Internet heb ik een heleboel dames leren kennen die ook breien en haken. En vandaag ging ik naar het postkantoor en daar kreeg ik een grote doos in mijn handen geduwd
Ik wist dat er iets onderweg was van Meia, die zou me iets sturen om een beertje te maken
Maar dit had ik natuurlijk helemaal niet verwacht, geweldig ze hadden samen allemaal katoentjes voor me verzameld. Ik had al een keer een plastic zak met katoentjes en een boekje dierenknuffels gekregen van Chrisje, en dan nu dit weer echt hier ben ik zo blij mee.
Kon hier niet echt mooie katoentjes om te haken krijgen, heb nu wel die winkel gevonden in Adelaide, daar moet ik nog heen wil dat doen als ik weer voor iets anders daar heen moet want dat is toch elke keer 40km rijden. Maar ik hoef verlopig niet hoor, ik kan wel even voort met al die katoentjes die ik heb gekregen.


Hier de binnenkant van de kaart, met de namen van iedereen. Dit is zo lief dames wat jullie hebben gedaan.En hier kwam Tim mee thuis, die liep midden op de weg. Tim is gestopt en heeft hem meegenomen achter op de motor. Dat beest weet niet wat hem overkwam zo achter op de motor.
Tim wilde hem niet laten lopen want dan zou hij worden dood gereden, dus thuis gekomen heeft hij hem bij het kreekje gezet. Hij heeft zich niet laten zien, hij bleef netjes in zijn schild zitten.





4 Comments:

  • At 5:27 PM, Blogger Coby said…

    Groot gelijk dat Tim hem meegenomen heeft...

    groetjes Coby

     
  • At 5:28 PM, Blogger Coby said…

    Wauw dat is een boel katoentjes zeg, ontzettend lief Lidia nu kun jij weer lekker handwerken...

    groetjes Coby

     
  • At 3:29 AM, Anonymous meia said…

    Zo wat een grote schildpad zeg. En wat een doos vol katoentjes hè. Geniet er maar van meid het is je gegund. Als je moeite hebt met de beer dan mail je me maar ok?
    Groetjes Meia.

     
  • At 8:16 AM, Anonymous Lia said…

    Jeetje wat ontzettend lief hoor, van die dames. En een hartstikke leuke kaart erbij. Kan je weer hele mooie dingen maken.
    En er loopt een hele gelukkige schildpad rond denk ik. Die heeft een mooi verhaal om aan zijn kleinkinderen te vertellen.
    Lia

     

Post a Comment

<< Home