Finally There Now

Monday, November 02, 2009

Aardig wat gemaakt

Eigenlijk wilde ik nog even wachten met iets neerzetten tot dat we weer wat klaar hadden in de tuin, zodat ik wat meer foto's tegelijk zou kunnen plaatsen. Maar de tuin neemt wat meer tijd, want dit weekend hebben we niet veel gedaan want het was 32 graden.Dus dan toch maar even plaatsen wat ik heb gemaakt, twee gebreide poesjes.
Deze sneeuwpop is gemaakt van een handdoek en een washandje, aangezien ze hier geen washandjes hebben, moest ik die dus eerst even zelf naaien. Moest ook naar Ikea voor de handoek, want ik had er een nodig van 100x50 en die kon ik hier nergens krijgen.
Ik heb dit in de tuin zitten maken, en die kleine boef van hier naast riep meteen Lidia when do I get the snowdoll?

Een klein katje van vilt.
En een schattig kinder tasje van vilt. Een gehaakte Baboesjka niet zo mooi als mijn vorige Baboesjka maar toch wel leuk geworden.

En toen aan het eind van de dag nog even een heerlijke Quiche gebakken. Een recept van de buurvrouw, ik heb er alleen wat meer dingen ingedaan. Ook maar even haar vorm geleend want die had ik zelf niet, uiteraard ga ik er wel een kopen want dit word zeker vaker gebakken.




4 Comments:

  • At 7:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Super leuk weer !! de poezen zijn ook erg mooi geworden en dan ook nog even tussen door een Quiche maken is het toetje toe voor al het mooie werk wat je hebt gemaakt . Eet smakelijk ! hmmmm

    groetjes Carolien

     
  • At 9:32 AM, Anonymous Lia said…

    Ja hoor, bezige bij...... Ziet er weer superleuk uit allemaal. De quiche heb ik even uitgebreid uitvergroot, gewoon om even het water in mijn mond te laten lopen. Hij is aan de andere kant van de wereld te ruiken :-))

     
  • At 7:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    ze zijn weer leuk geworden. pfff 32 graden. maak ons maar jaloers. wij zitten in herfstachtig weer hier.

     
  • At 5:26 PM, Blogger Coby said…

    Oh Lidia wat leuk en lekker allemaal, die poesjes zijn echt helemaal te gek...

    groetjes Coby

     

Post a Comment

<< Home