Finally There Now

Thursday, December 17, 2009

Iets Anders

Hier heb ik even iets heel anders gebreid dan Barbie kleertjes, een vriendin van mij komt zaterdag langs bij onze Garage Sale. Ze koopt dan een paar setjes voor de Barbie voor haar kleindochter. Ze heeft ook een kleinzoon en die vroeg aan zijn oma wilt u vragen of die mevrouw voor mij een auto wil breien. Nee zei oma dat kan ze niet want ze wist dat ik nog druk bezig was met dingen te breien voor de Garage Sale. Maar hij ging wel even vertellen aan oma hoe ik het dan moest doen en hij zei dat kan ze vast wel hoor. Nu dacht ik laat ik even mijn best doen om toch een auto voor hem te maken, en het is gelukt moest wel weer even naar Adelaide voor schuimrubber want in dit dorp hier is dat niet te koop. Maar wel leuk nu heeft ze ook iets voor hem, nu maar hopen dat hij hem leuk vind.
Dit is hem dan geworden een postauto, de postbode is de post aan het rond brengen en de hond let op de auto. Er moest dus eigenlijk nog een postbode naast zitten, maar dat mazen gaat me niet zo goed af hoor. Ik heb de postbode wel geprobeerd maar het werd niet mooi dus ik dacht dan maar zonder. Leuk verhaaltje er bij dat hij de post rond brengt dat pikken die kleintjes vast wel. De achterkant van de auto, ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
En duimen jullie allemaal voor me dat we bij de Garage Sale veel verkopen, want de opbrengst is voor de stichting Ayubowan die zich in zet voor de weeskinderen in Sri Lanka.

3 Comments:

  • At 4:57 PM, Blogger Coby said…

    Oh Lidia wat een geweldige auto en wat mooi gemaakt, ik denk dat het jongetje hartstikke blij is.
    Succes met de verkoop zaterdag en ik kijk uit naar je foto's ;-)...

     
  • At 11:31 AM, Anonymous Lia said…

    GEWELDIG!!!! Wat zal dat jongetje blij zijn. Je mag er heel trots op zijn hoor. En ik weet zeker dat je als een gek zult verkopen.... Je geeft het wel weg aan een goed doel, maar als je ooit geld nodig hebt als bijverdienste, ben ik ervan overtuigd dat je hiermee toch een hele leuke bijverdienst kan maken.
    Ook ik wens je veel succes met de verkoop, en kijk uit naar je foto's.
    Lia

     
  • At 1:51 PM, Blogger Tim en Lidia said…

    Ja Lia ik ben ook best een beetje trots hoor, vind hem zelf ook erg leuk geworden. Maar ik vind dit geweldig leuk om te doen en dan verkopen voor de stichting Ayubowan, geeft toch ook weer een goed gevoel als je het voor zoiets doet. Maar ik zou het nooit als bijverdienst willen doen, want dan gaan mensen dingen bestellen, en ik maak zelden ergens een tweede van, want dat vind ik helemaal niet leuk. Ik wil steeds weer aan iets anders beginnen. Als de Barbie setjes goed verkopen, ga ik volgend jaar beginnen met alleen die te breien. En dan ga ik vragen om met een tafel in het winkelcentrum bij ons te mogen staan, en dan weer voor die stichting, lijkt me heel erg leuk, want daar komen natuurlijk erg veel mensen. Ze staan er wel vaker voor een goed doel, dus wie weet.
    Lidia

     

Post a Comment

<< Home