Finally There Now

Thursday, December 03, 2009

Kerst 2009

Sommige zullen denken wat staat hij vroeg, maar ik moet nog al eens op visite in de laatste weken voor de kerst, en ga ook nog de stad in voor kerstinkomen. In de weekende zijn we ook bezet, het weekend van 12 decenber rijden ze een toer de Toyride. We rijden met alleen motors allemaal achter een kerstman aan. Jammer Ton had net een weekje eerder moeten komen had hij mooi foto's van ons kunnen maken. 19 December hebben we dan die Garage Sale voor Sri Lanka.
Dus heb ik de kerstboom deze week neergezet, nog voor dat het Sint Nicolaas is, maar dat speelt hier toch niet. Ze kennen hier Santa Claus en dat is met de kerst. Andere kant van de kamer ook een beetje in de kerstsfeer.


Even een beetje van dichtbij zodat jullie de kerst spulletjes beter kunnen zien, rechts staat mijn zelfgebreide kerstman. Wel even op de foto's klikken voor vergroting want deze zijn mooier in het groot.
En Barbie is ook gekleed voor de kerst.


2 Comments:

  • At 9:09 AM, Anonymous Lia said…

    Nou, ziet er schitterend uit. Trouwens die drie dagen schelen ook niet zoveel. Je had hier in Nederland ook al altijd de boom staan de dag na Sinterklaas toch?
    Ik zie dat je de pakjes er ook al onder hebt liggen. Gelukkig heb je geen kleine kinderen meer. Dat lijkt mij een hele kluif om ze 3 weken van hun cadeautjes te laten afblijven, hahaha.

     
  • At 7:42 PM, Blogger Coby said…

    Oh Lidia wat gezellig hè, zo toch een kerstsfeer en je barbie is zow mooi geworden...

     

Post a Comment

<< Home