Finally There Now

Sunday, November 29, 2009

Nog een Barbie Outfit

19 December gaan we een Garage Sale houden, en de opbrengst daarvan is voor Sri Lanka.
Dus ik probeer nog zoveel mogelijk te maken voor die verkoop, we hebben hier nog al wat kleintjes in de buurt wonen, dus hoop op deze manier nog iets voor Sri Lanka te kunnen verkopen.Dit is eigenlijk een eenvoudig setje, maar aangezien ik geen breipennen nr. 2 had was het niet makkelijk voor mij. Ik ben gewend op lange breinaalden te breien die ik onder mijn armen hou, maar die verkopen ze hier niet, dus toen toch maar die korte gekocht.
Nu dat viel niet mee wat een vreemde manier van breien, binnenkort maar even kijken op Internet om de lange te bestellen.

3 Comments:

  • At 7:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    wat ontzettend attent voor het goeie doel ! dat moet zeker lukken met al je mooie brei creaties ! deze komen zeker goed terecht bij één van de kindjes in de buurt.

    Succes ! ik ben heel benieuwd , maar daar zullen we zeker weer mooie foto's van zien !

    groetjes Carolien.

     
  • At 9:30 AM, Anonymous Lia said…

    Er zijn inmiddels heel wat goeie doelen die baat hebben bij jouw creativiteit!!
    Een schatje is dit weer geworden.
    Moet ik toch ineens weer denken aan jouw allereerste breipatroon.... en ons telefoontje daarover.
    Jeetje, hoeveel jaar is dat al geleden :-))

     
  • At 7:19 AM, Blogger Coby said…

    Oh Lidia wat mooi gemaakt...

     

Post a Comment

<< Home