Finally There Now

Sunday, December 06, 2009

Ik word er steeds handiger in

De setjes worden steeds mooier, vind ik zelf. Ik heb weer iets klaar en wilde dat jullie alvast even laten zien. Ik ben ook nog met een avondjurk bezig, maar die moet verder gebreid worden in het rond, daar heb ik dus 4 pennen voor nodig. En de pennen die ik nodig heb is nr.2,5 en die kan je hier niet kopen, ze gaan van 2,25 over naar 2,75. Maar niet getreurd ze worden door een heel lief kennisje van me opgestuurd, ze heeft ze de dag voordat ze op vakantie ging voor mij nog even op de bus gedaan. Hier zie je haar alleen in het jurkje.


Daarbij heb ik dus dit jasje gebreid.

Ook maar even van achteren showen.

Dit is ook nog een eenvoudig jurkje waar ik dus een schoudertas bij heb gebreid.




2 Comments:

  • At 11:25 PM, Anonymous Lia said…

    Je kan langzamerhand wel een eigen modeshow beginnen. Schattig hoor.
    Lia

     
  • At 1:56 AM, Blogger Coby said…

    Oh Lidia, wat mooi en ook zow knap gemaakt...

     

Post a Comment

<< Home