Finally There Now

Wednesday, December 09, 2009

Werk voor de boys

Vandaag is alles gebracht om ons hek te maken en twee deuren zodat we er toch nog met de auto door kunnen rijden. 21 December komt Ton aan en dan heeft Tim ook twee weken vakantie. De eerste week lekker even rusten en leuke dingen doen, en dan gaan de boys aan de gang om het hek te plaatsen.
Dit zijn de deuren en de palen, hij heeft alles netjes voor me in de garage gelegd. Dat doen ze normaal niet ze leveren het altijd af voor op je oprit, maar het was een vriendelijk ventje en hij wilde het wel voor mij in de garage leggen.
Dit is erg zwaar want het zijn nog wat hekken en daarop ligt het beton.
Dat is dus niet te tillen, hij heeft dat met de kraan op onze oprit gelegd.
Wat een arm zit er aan zo'n ding zeg , hij gaat een heel eind de oprit op.
En dan zien jullie hier nog wat panelen voor het hek te maken met het beton, dit is het enige wat hij dan niet naar de garage brengt. En voor mij heeft hij gelijk want ze tillen zich een breuk aan die rommel.
En natuurlijk heb ik ook nog even twee setjes gebreid, hier Barbie sportief En hier nogmaals in een fleurig jurkje.






4 Comments:

  • At 10:59 AM, Anonymous Lia said…

    Nou, daar zitten toch dingen bij die voor een normaal persoon niet te sjouwen zijn.....
    Benieuwd hoe het gaat worden. En jawel.... alweer een scheetje van een Barbie......

    Lia

     
  • At 10:32 PM, Blogger Coby said…

    Wat worden je Barbie's mooi aangekleed meis, knap werk hoor...

    Dat hek daar ben ik ook wel benieuwd naar het zou zeer zeker heel mooi worden ;-)...

     
  • At 7:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    dat geeft een mooie uitstraling een mooi geheel met je huis ,ik ben heel benieuwd. gezellig dat je broer weer komt , nou z'n luxe 'hotel kamer' is dus al gereserveerd ! :-)

    groetjes Carolien.

     
  • At 4:14 PM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Ja, dat hoop je dan, dat de jongens aan de slag gaan haha.
    Groetjes
    Tammy
    (Ps, heb je mijn laatste e-mail gehad?)

     

Post a Comment

<< Home