Finally There Now

Saturday, December 19, 2009

Groot Succes

De Garage Sale was een groot succes, we hebben bijna alles verkocht. We hadden het bord naast onze tafels gezet, maar daar keken de mensen dan niet naar. We hebben dat verplaatst naar het midden van de oprit, en iedereen stond eerst het bord te lezen, en zagen dat het dus voor een goed doel was. Mensen gaven zelfs meer dan dat ik vroeg, ze zeiden het is voor een goed doel. Dat was echt geweldig verwacht je toch helemaal niet.

We hadden 576,- dollar bij elkaar, toen kwam er nog een vriendin langs later in de middag en die zei je hebt toch nog wel iets voor mij. Zij kocht een pop bij mij en vroeg of we het goed hadden gedaan vandaag, ik vertelde dat we 576,- dollar hadden, en zij zegt dan geef ik voor dit popje 24,- dollar dan heb je een mooi rond bedrag van 600,-- dollar. Jongens dit is toch geweldig. We hebben wel eens eerder een Garage Sale gedaan, toen we gingen verhuizen maar toen hadden we maar 45, -dollar, dus jullie begrijpen dat we nu erg blij zijn met dit voor de stichting Ayubowan. Nu komen hieronder wat foto's klik er op om ze groter te zien.Wij hadden zes van deze borden geplaats, en kregen veel complimentjes want ze zeiden allemaal we zagen zulke mooie borden dat we dachten daar moeten we even langs.


Dit is s'morgens vroeg om zeven uur, we dachten lekker weer niet zo erg warm, maar daar hebben we ons wel even in vergist want ondanks dat we toch aardig wat wolkjes hadden ben ik vreselijk verbrand in mijn snoet.
Hier de eerste tafel met de spullen. Ik heb de Barbie kleertjes allemaal in een plastic zakje gedaan met daarop een foto dat Barbie het aan heeft, zo konden ze goed zien hoe het setje staat.
En dan hier de tweede tafel met wat spullen.Dit is nog steeds heel erg vroeg in de ochtend, deze dames kochten allebei drie setjes voor de Barbie, deze vroegen ook meteen toen ze aan kwamen bent u van die Barbie kleding. Ik had namelijk in het dorp in het winkelcentrum ook panflet opgehangen met de mededeling dat ik een Garage Sale had voor het goede doel, en dat ik ook Barbie Kleertjes had.
En dat ik die Barbie kleertjes kon maken heb ik wel te danken aan mijn hobbymaatjes die mij al die mooie katoentjes hebben opgestuurd, dus dames jullie hebben er allemaal aan meegewerkt.
Wij hadden paaltjes met lint gedaan zo konden iedereen van het begin van de straat zien waar het was, maar het was gelijk een bescherming voor het gras. Want de Aussie rijden hier altijd gewoon met hun auto over het gras.





7 Comments:

  • At 11:29 PM, Blogger Coby said…

    Wauw geweldig Lidia, wat een succes is dit geweest en hele leuke foto's ;-)...

     
  • At 1:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Geweldig zeg. Wat een bedrag! Een schitterend resultaat. Dat is zeker voor herhaling vatbaar denk ik. Als je inmiddels al bekend bent van de barbiekleertjes, zou ik maar vast aan het werk gaan. Volgens mij kan je dan gewoon af en toe een barbie sale houden.
    Gefeliciteerd hoor.
    Lia

     
  • At 2:03 AM, Blogger esther said…

    zozo, wat hebben jullie veel verkocht zeg. mijn complimenten hoor.
    groetjes esther(tje)

     
  • At 3:06 AM, Blogger Unknown said…

    jeetje wat goed joh, zoveel geld
    Maar je had ook leuke spullen om te verkopen

    gr judith

     
  • At 10:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    Wat een geweldig resultaat!! Kreeg het bericht door van Marianne en heb dit ook op onze website gezet.
    Kijk ook eens op:

    www.ayubowan.org

    Henk Dijkstra Webmaster
    Stichting Ayubowan

     
  • At 12:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wouh.... geweldig ! het goede doel bord vol met foto's stond al klaar zodat de klant kon zien waar de opbrengst naar toe gaat, super !
    Met jou inzet worden er weer heel wat kindertjes blij !

    Goed gedaan Lidia !

    Groetjes Carolien.

     
  • At 12:25 AM, Blogger Unknown said…

    Hoi Lidia, want een leuk idee en wat fijn dat je zoveel hebt verkocht, dus je gaat dit zeker nog eens doen.

    Gr. Aja.

     

Post a Comment

<< Home