Finally There Now

Tuesday, December 22, 2009

Een Geweldig Idee!!!!!!!!!!


Ik wil jullie even vertellen wat er met het geld gebeurd van de garage sale, er werd mij gevraagd door die stichting wat ik er mee wilde wist dat natuurlijk niet dus zei tegen Chrisje beslis jij maar hoor doe maar net of het van jou komt. Maar toen kwam Marianne (iemand van die stichting)met een idee om een meisje te sponseren uit naam van de Hobbydoosjes, en dan ben ik de contaktpersoon vinden jullie dat geen goed idee??.
Ik ga dan met het meisje schrijven en breng daar dan weer de Hobbydoosje van op de hoogte, ze heeft ineens een heleboel aunty's.

Haar naam is Ann Thakshila Priyadharshani, roepnaam Thakshila geboren 10-10-1995.

Dus dit meisje gaan we allemaal samen sponseren, zo komt het geld helemaal goed terecht en geven we een arm kind weer een kans.

Ik denk dat een heleboel forums wel een voorbeeld kunnen nemen aan ons Hobbydoosjes, want dit is toch geweldig dat we dit zo samen doen.

2 Comments:

  • At 11:20 AM, Anonymous Lia said…

    Gefeliciteerd met je nieuwe functie.... Leuk dat je meteen een heel persoonlijk doel hebt... Net zoals vroeger een Foster Parentskindje. In principe steun je een hele groep, maar je contact is één kindje. En dat maakt het ineens heel persoonlijk.
    In feite is dat natuurlijk net als met de Koala's. Je adopteert er ééntje, maar in feite steun je ze allemaal.
    Hartstikke goed Li........

     
  • At 7:57 AM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Zeker goed idee.
    Groetjes
    Tammy

     

Post a Comment

<< Home