Finally There Now

Sunday, January 17, 2010

Druk druk druk

Ondanks dat we best wel druk zijn heb ik toch nog wel iets kunnen breien. Volgende maand gaan we op vakantie en ik heb alles eerst zitten boeken via Internet. Vlucht / Autohuur / heel mooi appartement en voor onderweg ook maar de slaapgelegenheden. Wel makkelijk voor als je aan komt, kunnen we zo ons appartement in, we hebben bijna voor alle dagen een mooi appartement kunnen boeken, dus daar hoeven we geen tijd meer in te steken.Dit zwart witte setje had ik net af vlak voordat Ton kwam, ik heb er ook weer een leuke tas bij gebreid.
Dit had eigenlijk een lange jurk met een split moeten worden, het bovenlijfje is gebreid op twee pennen, daarna moest ik over op vier pennen, en toen ging het fout bij de split maken, heb er dus maar een kort jurkje van gemaakt. Maar ik ga hem nog een keer maken, want ik heb van Corrie (waar ik dit patroon van heb) allemaal foto's toegestuurd gekregen waarin ze duidelijk uit legt hoe ik het moet doen.
BH en onderbroekje voor de Barbie.
Ook maar een duster voor haar er bij gebreid.
Is ze niet schattig zo.
Nog een setje gemaakt waar ik ook weer een tas bij heb gemaakt.
Even van achteren een foto zodat jullie zien dat ik bij het truitje een strikje heb gehaakt en dat als een vetertje er door heb geregen. Lia kwam op het idee om haar een groene haarband te geven, dus die ga ik er nog even bij breien.






2 Comments:

  • At 10:46 PM, Blogger Coby said…

    Oh Lidia wat geweldig leuk weer, je bent er lekker mee bezig meis en het is zo mooi gemaakt, complimentjes hoor ;-))

    groetjes Coby

     
  • At 1:59 AM, Anonymous Lia said…

    Ongelofelijk schattige serie hoor. Geweldig!
    En ik ben nu al weer benieuwd naar jullie vakantiefoto's.
    Lia

     

Post a Comment

<< Home