Finally There Now

Tuesday, January 05, 2010

Ontzettend Verwend

O mensen wat zijn wij verwend, echt helemaal te gek we kunnen weer geweldig smullen, en ook weer volop breien en haken voor de Barbie.
LIA / DINA / JACQULINE / EN PAULA, ALLEMAAL HARSTIKKE BEDANKT VOOR AL HET HEERLIJKS EN MOOIS WAT JULLIE HEBBEN GESTUURD. WIJ ZIJN ER ENORM BLIJ MEE.Hier een pakket met katoentjes van Jacqueline, zo kan ik weer meer breien voor het goede doel, dit is zo lief ik ken Jacqueline alleen van Internet, toch geweldig dat mensen die je niet kent zoiets doen. Pindakaas en heerlijke boerenomelet van mijn zuster, en in het midden allemaal lekkere dingen van mijn vriendin Lia.
Ook kreeg ik een pakket van Paula mijn excollega, had ik ook netjes een foto van gemaakt, maar per ongeluk weggegooid. Nu kan ik niet meer alles laten zien, hier nog het schortje met de pannenlappen en een tweety, maar ik had meer kruiden en soep en ook heerlijke drop. Maar ja als wij wat krijgen beginnen we er wel meteen aan, dus van Paula ia al aardig wat op.

4 Comments:

  • At 1:07 AM, Anonymous Lia said…

    Nou, dat ziet er goed uit. Drie kerstpakketten tegelijk. Veel plezier ermee hoor. Denk maar even niet om de lijn....
    Lia

     
  • At 1:21 AM, Blogger Tommie said…

    Heerlijk toch...

    Weer even een beetje Nederland in huis. Geniet maar lekker van al die pakketjes, zo weet je dat je nog steeds gemist wordt.

    hele dikke knuffel en tot mails !!

     
  • At 4:10 AM, Blogger Coby said…

    Oh wat lief!!! en wat leuk hè dat Delfts blauw ;-))

     
  • At 7:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    wouh..... wat een feest !
    Geniet er maar lekker van en wat ontzettend lief en attent van je vrienden !

    Groetjes Carolien

     

Post a Comment

<< Home