Finally There Now

Thursday, April 01, 2010

Wie heeft deze Libelle voor mij

Is er misschien iemand die deze Libelle heeft, ik zou hem dolgraag willen hebben. Ik was al begonnen aan mijn vrienden te vragen , maar dacht laat ik het maar op mijn site zetten dan lezen jullie het toch ook allemaal. Dus ik ga duimen dat iemand hem voor mij heeft, ik heb geen idee hoe oud hij is. Dan hieronder gelijk nog wat dingetjes showen die ik heb gemaakt.
Barbie in haar nachtpon met haarband en sloffen.

Hier in een fleurig dustertje met sloffen.
Netjes in een broekpak.
Hier het broekpak maar dan met een fleurig jasje er overheen, en natuurlijk een tasje er bij.
Dit is een jurkje wat is mislukt het is namelijk te groot, gebreid met fluweel en dat rekte een beetje uit onder het breien. Maar toch maar afgemaakt met een tasje.
En als laatste eens iets heel anders een krokodillen handtas, deze is niet gebreid maar gehaakt.






9 Comments:

  • At 5:24 PM, Blogger Coby said…

    Geweldig Lidia wat leuk en mooi allemaal, die nachtpon zou ik wel in het groot willen hebben ;-) zow leuk...

    Misschien de uitgever van Libelle mailen of een advertentie op Marktplaats zetten...

    liefs Coby x

     
  • At 7:45 AM, Anonymous Lia said…

    Ze zijn weer heel bijzonder schattig hoor. Die tas is ook beeldschoon. Complimenten weer.
    Lia

     
  • At 9:31 PM, Blogger Haakmuts said…

    Lidia ik ga voor je zoeken, de patronen-Barbie komt me zo bekend voor, en ik weet dat ik nog ergens een stapeltje patronen in de kast moet hebben liggen.

    Ik doe m'n best en als ik ze heb zijn ze voor jou.

    Groetjes van Claire

     
  • At 2:07 AM, Blogger Haakmuts said…

    Lidia ik heb de patroontjes voor je maar het zijn bijna allemaal naaipatronen. Alleen een broekje, truitje en ik meen een mutsje is gebreid. Maar ik wil hem met alle liefde naar je op sturen.

    Ik hoor het wel.
    Groetjes van Claire

     
  • At 7:39 AM, Blogger Tim en Lidia said…

    Ja Claire ik zou dolgraag die Libelle willen ontvangen, naaipatroontjes lijken me best ook leuk om eens te doen. En de reden dat ik graag de Libelle wil is omdat dan ook de foto's er bij staan. Druk even op de Koala dan kun je me mailen, dan stuur ik je mijn adres. En ik betaal natuurlijk de onkosten. Echt geweldig als ik die zou mogen ontvangen.
    Groetjes, Lidia

     
  • At 7:39 AM, Blogger Tim en Lidia said…

    Ja Claire ik zou dolgraag die Libelle willen ontvangen, naaipatroontjes lijken me best ook leuk om eens te doen. En de reden dat ik graag de Libelle wil is omdat dan ook de foto's er bij staan. Druk even op de Koala dan kun je me mailen, dan stuur ik je mijn adres. En ik betaal natuurlijk de onkosten. Echt geweldig als ik die zou mogen ontvangen.
    Groetjes, Lidia

     
  • At 2:17 AM, Blogger Haakmuts said…

    Lidia de patroontjes zijn gisteren op de post gegaan.

    Groetjes van Claire

     
  • At 6:11 AM, Blogger Tim en Lidia said…

    Dank je wel Claire, daar ben ik blij mee. Ik laat je ook wel even weten wanneer ik het binnen heb.
    Groetjes, Lidia

     
  • At 11:12 PM, Blogger Unknown said…

    Hey Lidia,

    ik kijk zodra ik bij mijn moeder ben ff tussen haar stapel...dacht me te herinneren dat zij deze libelle heeft....en dat idee van naar de libelle mailen is ook een goed idee, die kunnen vaak heel ver terug en gewoon een kopie leveren! groetjes Monja

     

Post a Comment

<< Home