Finally There Now

Thursday, April 07, 2011

Waardering

Hallo allemaal,

Jullie weten toch dat ik haak en brei voor het goede doel Stichting Ayubowan. Nu had ik gevraagd of er misschien een link van mijn webwinkeltje op hun site kon worden geplaatst. Ik dacht dat bevorderd misschien de verkoop en zo komt er weer meer geld binnen voor de Stichting.
En ik ben zo blij want ik sta er hoor, dat vind ik toch een stukje waardering voor wat je doet.
Hier sta ik dan vermeld http://www.ayubowan.org/stichting-ayubowan/activiteiten/ ik ben er trots op hoor, ik vind het echt leuk dat ze de moeite hebben genomen mij daar neer te zetten.
Mochten jullie gaan kijken dan sta ik als tweede onder de naam Barbie Tailor.

4 Comments:

  • At 6:49 PM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Nou ik heb gekeken hoor Lidia, hartstikke leuk voor je! Hopelijk verkoop je nu nog meer.
    Groetjes
    Tammy

     
  • At 5:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hartstikke leuk ! enne... de stichting mag ook blij zijn met jou. Jou inzet en enthousiaste is toch immers een bijdrage aan het goede doel voor de stichting .

    Groetjes Carolien.

     
  • At 10:44 PM, Anonymous Lia said…

    Hartstikke leuk. Gefeliciteerd hoor, hopelijk levert het meteen extra klantjes op.
    Trouwens, ze schrijven jouw naam als "Tailer" in plaats van "Tailor"..... (kan je iets terug doen, hahaha).
    Lia

     
  • At 7:40 PM, Anonymous Hakelotje said…

    Super. Echt erkenning voor je goede werk.

    Groeten,
    Margje

     

Post a Comment

<< Home