Finally There Now

Saturday, November 20, 2010

Wij zijn weer heerlijk verwend

Vrijdag ging ik naar onze postbus en daar lag een kaart om binnen een pakketje op te halen, ik dacht ik verwacht helemaal niets wat zal dat zijn.
En zoals jullie zien op de foto we zijn weer heerlijk verwend, mijn vriendin Lia heeft een prachtige kerstkaart gemaakt en gelijk een heerlijk kerstpakket voor ons gemaakt. Wij zijn er weer helemaal blij mee, Lia nogmaals heel hartelijk bedankt hoor.
Hier kunnen jullie zien hoe onze post er mee om gaat, niet echt geweldig he.
Maar we smullen er niet minder om hoor. De hageslag doos was helemaal in elkaar gedeukt en stuk nadat de post het pakje had open gemaakt, en ze hadden ook het flesje hot maggi geopend en niet weer dicht gekregen dus daar was ook het een en ander uit gelekt. Dus er lag hagelslag gemend met hot maggi in de doos, maar gelukkig zat er nog een schaaltje vol in de hagelslag doos die we dus wel kunnen eten.

Hier nog een jurkje voor Barbie

4 Comments:

  • At 9:44 AM, Anonymous Lia said…

    Graag gedaan hoor Li. Ik heb het met plezier gestuurd. Jammer dat ze er zo onzorgvuldig en slordig mee omgaan. Ik denk toch dat die mannen zelf ook niet graag hun pakje in zo'n staat willen ontvangen. Ik weet ook niet of de post dat doet. Misschien doen ze dat wel bij de douane of zo....
    Ben benieuwd wat je vindt van de Surinaamse pindakaas. Proef voorzichtig!
    Een schattig jurkje heb je weer gemaakt.
    Lia

     
  • At 10:35 AM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Misschien is het wel lekker; hagelslag met maggi, heb je het al geprobeerd haha!
    Groetjes

     
  • At 8:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    wat een verrassing ! maar wat gaan ze erg slordig met pakketjes om, ik begrijp dat ze het één en ander willen controleren maar niet op deze manier, stelletje klunzen ! Kun je geen klacht indienen?

    Maar inderdaad je zal er niet minder om smullen ;-)

    Groetjes Carolien

     
  • At 5:57 PM, Blogger Annemarie's Haakblog said…

    Oh Lia wat een prachtige jurk!!! Wil je deze in het groot voor mij maken als ik ooit trouw? (-: Ik vind hem echt schitterend!

     

Post a Comment

<< Home