Finally There Now

Monday, September 27, 2010

Geocaching

Wij doen tegenwoordig aan Geocachen, dat is geweldig leuk om te doen. Je gaat naar Internet naar http://www.geocaching.com/ daar ga je naar Hide en Seek een Cache.
Daar kies je dan een code die je in brengt in je GPS, via je GPS ga je dan wandelen om op de juiste plaatst te komen waar iets ligt verstopt. Er zit altijd een logboekje in waar je dan je naam zet en de datum dat jij bent geweest.Het is niet makkelijk om het te vinden, wij hebben er zondag een paar gedaan maar hebben er maar 1 gevonden.

Deze hebben wij gevonden, deze was makkelijk had maar 1 ster, hoe meer sterren hoe moeilijker ze te vinden zijn.En dan zijn ze ook uitgebreider, grotere plastic bakjes met meer dingetjes er in.
Hier hebben naar de volgende lopen zoeken maar niet gevonden.
Maar we kunnen wel mooie foto's maken, deze oude brug die niet meer in gebruik is maar gewoon staat weg te rotten.
We komen op plekken die redelijk in de buurt bij ons zijn, maar waar we toch nog nooit waren geweest, mooi gebied om te wandelen.
Toen hadden we na al dat gewandel wel een bakkie verdient, gaat Tim iets aan me vragen terwijl hij een foto maakt, waarop ik antwoord geef en gelijk achter mij iets aan wijs. Maar in het raam van de koffieshop zien jullie me beter.

2 Comments:

  • At 6:42 AM, Anonymous Lia said…

    Leuke foto's weer. Van dat geocaching heb ik alweer een paar jaar geleden iets op TV gezien. Er werden meen ik mij te herinneren zelfs wedstrijden mee gehouden. Leek mij een hartstikke leuke hobby, tenminste voor mensen die graag buiten rondlopen natuurlijk. Ik zou het zelf niet zo gauw doen, huismus die ik ben, maar ik kan mij voorstellen dat het heel verslavend werkt. In elk geval schijnt het iets te zijn dat over de hele wereld wordt beoefend.
    Lia

     
  • At 5:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    Leuke uitdaging ! en zo kom je ook nog eens op bijzonder mooie plekjes!
    ja... en dan lekker daarna even nagenieten met een bakkie .
    Ik zou zeggen op naar meer sterren dan ;-)

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home