Finally There Now

Sunday, January 30, 2011

41 Graden en kijk wat wij hebben gedaan

Wij waren van plan om met oud jaar oliebollen te bakken, maar wilde het doen met verse gist. Dat konden we niet krijgen toen zeiden wij ach laten we het maar niet doen. Nu is er in Hahndorf een nieuwe winkel geopend en die heeft calve en remia Mayonaise, maar er stond ook een pak oliebollen mix, en dat hebben we gekocht.Ik had de buren beloofd dat we ze zouden bakken als hun thuis zouden zijn zodat ze de bollen warm konden proeven, en dat was dus zondag. En toevallig was het ook 41 graden. Maar we hebben buiten gebakken, snel weer naar binnen waar het toch wat fijner aan temperatuur was.

Kijk ze worden al mooi bruin.
Zien ze er niet smakelijk uit???
En dan maken wij ook tegenwoordig onze eigen Lemon Lime and Bitter, dat is heerlijk met dit weer.
En ik heb niet stil gezeten, want mijn zebra is ook klaar hij is geheel gehaakt.
Nog even een foto van voren genomen.
En dan als laatste ook nog even de bruidsjurk, ook die is geheel gehaakt.

4 Comments:

  • At 8:24 PM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Die bruidsjurk ziet er te warm uit,geef mij maar die OLIEBOLLEN!! jam jam, daar heb ik zin in!
    Groetjes
    Tammy

     
  • At 12:01 AM, Anonymous Lia said…

    Die bollen zien er zeker zalig uit. Hoe vonden je buren ze? Hadden ze ze ooit gegeten?
    Wij namen vroeger naar Italiƫ voor op de camping altijd een paar blikken erwtensoep mee. Was heerlijk.
    En je haakwerk is weer grandioos!!
    Lia

     
  • At 6:00 AM, Blogger Tim en Lidia said…

    Ja Lia de buren vonden ze heerlijk, kinderen hebben er van gesmuld en de buurman vond ze ook heerlijk, de buurvrouw zei ik vind ze lekker maar ik maak ook wel eens een ontbijtkoek voor haar en die vind ze helemaal geweldig, dus daar gaat haar voorkeur baar uit.
    Lidia

     
  • At 6:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    even een onder onsje , snap je nu waar ik nu naar uit kijk ;-) ik verheug me er nu al op ! heerlijk !
    en dan nog een lekker drankje er bij kan jullie dag niet meer stuk ondanks de hitte.
    En je creaties zijn weer prachtig !

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home