Finally There Now

Thursday, April 14, 2011

EEN DIER IS GEEN DING!!!

Een 17jarige scholiere uit Almere is een handtekeningenactie gestart om dierenmishandeling te laten opnemen in het Wetboek van Strafrecht. Helemaal mee eens!! Ze heeft hiervoor 40.000 handtekeningen nodig om dit voorgelegd te krijgen aan de beoordelingscommissie. Dus laat je dierenhart spreken en teken ook!

Ga hier even heen om een handtekening te zetten.
http://www.eendierisgeending.com/default.html

Ik heb dit overgenomen van iemand van mijn hobbyclub, dit is belangrijk dus vandaar dat ik dit hier neer zet, want we hebben handtekeningen nodig.
Dus doen jullie allemaal mee??????

2 Comments:

  • At 5:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Helemaal mee eens !! van de dieren blijf je af . Een voorbeeld gisteren reed ik langs een parkje, daar fietste een klein jongetje tussen de ganzen dit jongetje was behoorlijk aan het schoppen zo te zien was het ook z'n bedoeling om over ze heen te rijden . Tja... dan gaan mijn haren recht overeind staan ... met piepende banden stopte ik en sprak hem streng aan op zijn gedrag , geschrokken ging hij er van door, om vervolgens door zijn moeder mopperend in haar taal te worden nagewezen......
    Ik teken mee !

    Groetjes Carolien.

     
  • At 7:23 AM, Anonymous Lia said…

    Goeie zaak. Altijd doen.
    Lia

     

Post a Comment

<< Home