Finally There Now

Thursday, June 16, 2011

WE ZIJN WEER TERUG!!!!!!!!

Hier dan weer even een berichtje van ons, het heeft even geduurd maar we hebben ook veel te regelen.
Als eerste hebben we een auto gekocht, hiervan zetten we even twee foto's neer.
Nu nog een huis en dan weer wennen, maar dat zal allemaal wel snel gaan.
Australia hebben we na 5 1/2 jaar achter ons gelaten, het was een hele ervaring maar Australia is toch niet het land voor ons.
Zodra we een huis hebben gevonden komen we weer met foto's.


We hebben een Renault Grand Scenic gekocht lekker ruim altijd handig.

7 Comments:

  • At 9:11 PM, Anonymous Lia said…

    Van harte welkom terug hoor. Ik weet zeker dat jullie zo weer gewend zijn. En jammer dat het niet helemaal heeft uitgepakt zoals jullie hadden gehoopt, maar als je het niet probeert kom je daar ook nooit achter. Dus een hele ervaring rijker toch? Kan je tenminste ooit op je oude dag mooie verhalen over vertellen!! Wie kan er nou foto's laten zien van een hele tuin vol kakatoes.

     
  • At 1:11 PM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Jeetje Lidia , ik wist niet dat jullie al zo ver waren. Nou ik hoop dat jullie het goed gaat. Ik weet trouwens nog een mooi huis te koop!! Want na al die ruimte die je in Australie had, komt Steenderen daar erg dicht bij en de afstanden daar draaien jullie je hand niet meer voor om toch? haha . Kan ik je ook weer e-mailen? Via deze blog of heb je een ander e-mail adres?
    Groetjes en succes van ons,
    Fred en Tammy

     
  • At 7:58 AM, Anonymous Lia said…

    Toch nog even zeggen..... Ik vind het wel geweldig gekozen om je eerste foto na je terugkomst te nemen onder een echte Hollandse molen..... Super gemaakt hoor!!

     
  • At 7:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    heeeeey Lidia en Tim wat ontzettend leuk om weer van jullie te horen !
    Het zal inderdaad even weer wennen zijn , welkom terug !
    Eerst goed uitrusten en genieten en jullie avontuur in Australiƫ daar mogen jullie trots op zijn , jullie hadden het daar toch maar even goed voor elkaar.En dat gaat zeker hier ook weer gebeuren , spreek je snel weer.

    Groetjes Carolien .

     
  • At 7:10 AM, Blogger Margje said…

    Fijn om even weer iets van je te lezen, Kom hier maar naar toe, Drenthe, huizen genoeg.
    Margje

     
  • At 11:25 PM, Anonymous renate[naatje] said…

    Hey Lidia,wat fijn om iets te lezen over jullie.Wist even niet hoe ik contact met jullie moest opnemen.Toen bedacht ik ineens dat je misschien wel een blog of zo zou hebben,en ja hoor,gevonden.
    Fijn dat je weer hier bent.Ben benieuwd waar je je gaat settelen.Dan kom ik daar gezellig een bakkie halen,dikke knuf .Renate.

     
  • At 8:18 PM, Anonymous Karin Klaver said…

    Hoi Lidia,

    Ik weet niet wat je mailadres nu is. Stuur je me een mailtje om te vertellen hoe het nu met jullie is?

    Liefs,
    Karin

     

Post a Comment

<< Home