Finally There Now

Sunday, March 25, 2012

Weer wat gemaakt.

Ik ben weer even bezig geweest, eens iets heel anders gemaakt.
Nu ga ik weer beginnen met kleding voor Barbie.

Hier een brilhouder gemaakt voor naast mijn computer, zo heb ik altijd mijn leesbril bij de hand.
Een puntsjaal gebreid best veel werk maar leuk om te doen.
Je kunt hem op verschillende manieren dragen. Deze sjaal geef ik kado aan iemand van de hobbyclub, die vraagt kleding voor een 11 jarig meisje die obisitas heeft en daardoor nu al in maat 42/44 zit. Het gezin van dat meisje heeft het niet breed dus helpen we een handje mee door dat meisje wat kleding te geven.
En hier dan ook nog drie sjaals die ik heb gebreid, erg leuk om deze te breien.

2 Comments:

  • At 11:52 PM, Anonymous Lia said…

    Prachtig weer hoor. En vooral dat brillenpopje is schattig.

     
  • At 7:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ontzettend mooi ! en vooral met de gedachte dat je het weer schenkt, wat een zeer lief gebaar .
    De brilhouder is echt toppie, als je er meer van maakt , dan is de volgende verkocht !

    Groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home