Finally There Now

Wednesday, March 07, 2012

O zo Lief

O kijk nu toch eens, dit kwam de post brengen, wat een geweldige verrassing. Dit kreeg ik van een hele lieve excollega.
Weer een bijdrage voor het goede doel, ik kan weer een hoop Barbie's aankleden.
Er zitten ook schoentjes bij een mooi paar laarsjes, daar is zo moeilijk aan te komen. En weer wat wol er bij ik kan weer aan de slag.
Carolien ik ben er heel erg blij mee, ontzettend lief van je dat je dat naar mij toe zend. Harstikke bedankt.
En natuurlijk ook even je dochtertje bedanken dat ze zoveel Barbie's weg doet, dat is toch lief van haar.

3 Comments:

  • At 11:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Graag gedaan! Veel plezier er van .

    Groetjes Carolien .

     
  • At 7:27 AM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Jeetje, nou dan kun je weer lekker aan de slag. Succes.

     
  • At 12:28 AM, Anonymous Lia said…

    Wat een leuke verrassing. Daar kan je weer veel mooie dingen mee doen. Veel plezier.

     

Post a Comment

<< Home