Finally There Now

Thursday, November 10, 2011

WEBWINKEL


Even mijn webwinkeltje onder de aandacht brengen.
Ik heb uitverkoop in de winkel en een super aanbieding.
Mensen die hier lezen willen misschien ook wel even in mijn winkeltje gaan kijken, veel in de uitverkoop en een geweldige super aanbieding.

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/thebarbietailor/?menu=category&categoryID=946934

Kleding van bovenstaand popje was 20,-- euro, nu compleet met popje en verzendkosten 15,-- euro.
Kijk even in mijn winkeltje en klik op de pagina Super Aanbieding.

1 Comments:

  • At 11:39 AM, Anonymous Lia said…

    Nu je een betere verbinding hebt ga ik weer vaker kijken hier. Hopelijk doen de anderen dat ook. Maar dan moet je ons toch weer even vaker op de hoogte houden, anders versloft het 'even checken of er nieuws is'...... Vanaf 16/6 tot 10/11 is te lang. Dan verlies je 'kijkers'.

     

Post a Comment

<< Home