Finally There Now

Saturday, March 03, 2012

Verzameling

Zoals de meeste van jullie weten verzamel ik Tweety beeldjes, maar ik heb er een nieuwe verzameling bij.
Ik had een keer in het boekje van de Bijenkorf een leuke USB stick gezien, wij zijn er heen geweest en ik kreeg er drie van mijn broer.
Daarna kwam ik weer van die leuke tegen, dus toen ben ik die maar gaan verzamelen.
Was leuk want ik ging vrijdag een winkel in voor een oplader voor mijn mobiel voor in de auto. Die verkochten ze daar niet, maar ik zag Tweety en Sylvester staan als USB stick. Die moest ik kopen toen ik tegen die man zei dat ik ze duur vond maar toch wilde hebben omdat ik ze spaarde kreeg ik ze 8,- euro goedkoper. Nu die mag meer dingen aan mij verkopen hoor.
Klik even op de foto om ze beter te zien.

1 Comments:

  • At 8:31 AM, Anonymous Lia said…

    Leuk!!!!
    En waarom verbaast het mij niet dat je weer gepingeld hebt.... en het ook nog voor elkaar kreeg.

     

Post a Comment

<< Home