Finally There Now

Friday, March 02, 2012

Leuk Nieuws

We hebben een huis gevonden, 2 April krijgen wij de sleutel.
Het is een vrijstaand huis, met een kleine tuin.
Ik zet hieronder even de plattegrond neer, dan heeft iedereen vast een idee. Wij zijn er erg blij mee het staat in een mooie buurt, we kunnen zo het Bos in wandelen.
Uiteraard zet ik hier geen adres, kan ook nog geen adreswijzigingen sturen want mijn adressen bakje zit nog steeds ingepakt. Mochten er mensen zijn die mijn adres willen dan hoor ik dat wel.
Er komen meer foto's maar we gaan het eerst even maken zoals wij het willen, dan zetten we een foto neer zoals het was en hoe wij het hebben gemaakt.

Beneden verdieping met een lekkere lange garage, de slaapkamer beneden gaan wij niet gebruiken, daar maken wij een bijkeuken want ik wil wel al mijn keuken apparatuur netjes kunnen neerzetten zo voor gebuik. Ach ja ik ben nu eenmaal gek op alles waar een stekker aan zit.

Hier de boven verdieping, hier gaan we in ieder geval van de twee kleine slaapkamers een maken.
Ik laat ook nog even zien wat ik heb gefreubeld een leuke kwetting gepunnikt.
En voor Barbie / Steffie en de kleine Evi een jurkje gebreid.

3 Comments:

  • At 7:22 AM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    gefeliciteerd leverds, jullie verdienen het!
    Groetjes Fred en Tammy

     
  • At 8:12 AM, Anonymous Lia said…

    Dat ziet er fantastisch uit. Van harte gefeliciteerd hoor. Dat jullie er maar lang en gelukkig mogen wonen.

     
  • At 7:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoop dat deze mail wel aankomt er ging vast iets niet goed.

    Maar.... van harte ! mooi plekje en een geweldige omgeving. Heerlijk genieten nu.

    Groetjes Carolien. en.. ik ontvang graag je adres!

     

Post a Comment

<< Home