Finally There Now

Tuesday, June 12, 2012

Er is hard gewerkt

Eindelijk wat foto's van ons huis, de jongens hebben behoorlijk hard gewerkt, maar het resultaat mag er zijn. Dat vinden wij tenminste want we zijn er erg blij mee, ik zet als eerste even twee foto's neer zoals het was toen wij het kochten. Zo was dus de hele bovenverdieping erg somber met donkere balken. Onze deuren moeten wel nog allemaal geschilderd worden, maar we nemen nu eerst even pauze, even een tijdje niets doen, hopelijk genieten van het mooie weer. Klik even op de foto's voor een vergroting, alleen de eerste twee foto's worden niet groter. Dit was de slaapkamer toen wij het huis kregen Ook even van twee kanten genomen. En zo is hij dus nu geworden. Ook even van de andere kant. Dit is onze hal boven Dit is mijn hobbykamer. Ook dit is mijn hobbykamer. En hier de andere kant van mijn hobbykamer waar ik toch nog een mooie ruime kast kwijt kon voor al mijn spullen. Dit is de logeerkamer. Ook even van de andere kant genomen, je ziet hier links in beeld net een klein stukje van een kast. Dat is dus de kast waar een bed uit komt. Dus als er geen slaper is is alles netjes opgeruimd en lijkt het net of er een kast staat. En dit is de strijkkamer helemaal geweldig, mijn plank is nogal zwaar die kan hier netjes uit blijven staan. Staat een hoge kast waar ik zo mijn gestreken spullen in kan leggen, dus makkelijker kan haast niet. De andere kant van de strijkkamer waar ik toch nog een ladenkast kwijt kon, en die zit vol met wol en katoen.

3 Comments:

  • At 6:11 AM, Anonymous Lia said…

    Nou, dat ziet er toch echt geweldig uit hoor. Jullie hebben keihard gewerkt, dat kan je zien. Het is een hartstikke leuk huis vind ik. Lekker weer iets van jezelf.....

     
  • At 6:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hey Lidia,
    wat hebben jullie hard gewerkt! En wat is het mooi geworden, echt super. Wat een verschil met hoe het was . Jullie hebben gelijk , nu even rust en lekker genieten . En wees maar heel trots op de jongens ;-)

    Groetjes Carolien.

     
  • At 4:38 PM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Nou zeg, dat is een verschil. Ben benieuwd naar de rest maar neem daar maar lekker de tijd voor! Groetjes van ons.

     

Post a Comment

<< Home